Συχνες ερωτησεις

Q?

Ποιες τραπεζες και λογαριασμοι εξυπηρετουνται?

A.

logo1[1] Δικαιούχος ΜΠΑΤΗΣ ΑΓΑΠΙΟΣ

IBAN:  GR7102602570000210200906867

Λογαριασμός   00260257210200906867

logo[2]              Δικαιούχος ΜΠΑΤΗΣ ΑΓΑΠΙΟΣ

IBAN: GR2501102330000023360605796

Λογαριασμός  23360605796

Q?

Πως αλλά και πότε θα γινει η παραλαβή για τα προϊόντα που πλήρωσα?

A.

Αναλογα με τον ογκο του / των δεμάτων γινετε και η καθε αποστολή απο μερους μας  ΜΕΣΩ COURIER, Μεταφορικής Εταιρίας, ΕΛ.ΤΑ κλπ. 

Παραδίδουμε την παραγγελία σας εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αποπληρωμής με αποστολή της από τις αποθηκες των  κατάστηματων μας. 
Για παραλαβές απο τα καταστήματά μας  μπορείτε να συνδυάστε μια επιτυχημένη αγορά με βόλτα στην κατω τούμπα της Θεσσαλονίκης οπου βρισκετε η κεντρική αποθήκη και εδρα μας.

Προφανώς, έτσι θα εχετε την ευκαρία να δειτε ολα μας τα προιόντα απο κοντα και δεν θα χρεώθείτε έξοδα αποστολής.

Q?

Μπορώ να πληρώσω απευθειας στην τραπεζά μου?

A.

Φυσικά απλά θα πρεπει με την καταθεση να δώσετε καποιο χαρακτηριστικό για να ελεγχθει η εγκυροτητα της καταθεσης π.χ. (Αγορα Υπνόσακου για Παπαδοπουλου Α.)

Πληροφορίες για την πληρωμή σε έναν από τους διαθέσιμους τραπεζικούς λογαριασμούς μας μπορειτε να λαβετε απο το τμήμα πωλήσεων η αποα την λιστα που υπάρχει παρακάτω.

Μετά την πληρωμή μας στέλνετε το αποδεικτικό κατάθεσης μέσω email ή fax προκειμένου να γίνει η αποστολή της 

παραγγελίας σας.

Q?

Πότε το προϊόν που αγόρασα καλύπτεται από εγγύηση, κρατάω την απόδειξη?

A.

Ολα τα προιόντα που εμπορευόμαστε είναι επώνυμα και υψηλής ποιότητας για να είστε 100% ικανοποιημένοι με την επιλογή που κάνατε.

Αν για κάποιο λόγο θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν θα πρεπει να επικοινωνήσετε με το τμημα πωλήσεων και να ​περιγράψετε το πρόβλημα που παρουσιάστηκε σε σχεση με αυτό.

Εαν το προιόν εχει αποκτηθεί απο το καταστημά μας και κριθει οτι χρήζει τις ενεοργοποίησης για κάλυψη εγγύησης τότε θα σας δωθούν οι απαραίτητες οδηγίες και διευκρινήσεις έτσι ώστε να καλυφθείτε το συντομότερο δυνατό από την εταιρεία παραγωγής ή τον τοπικό αντιπρόσωπό της.

Η απόδειξη αγορας του προιόντος εφοσον υπάρχει θα επιταχύνει την όλη διαδικασία οπότε καλο θα ειναι να την κρατάτε!

Q?

Αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω, τι άλλο μπορώ να κάνω?

A.

Αν παρά την αναζήτηση στον ιστοτοπο δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που θέλετε τότε μπορείτε είτε να επικοινωνήσετε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση agapios@2917.gr  είτε σε έναν από τους πωλητές μας στο τηλέφωνο +30 (2310) 914654

Q?

Πως θα βρω ένα προϊόν στον ιστοτοπο?

A.

Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε επιλέγοντας από το κύριο μενού τον κατάλογο προϊόντων.

Στη συνέχεια μπορείτε να επιλέξετε από το πλαίσιο την ανάλογη κατηγορία ή μάρκα προϊόντων που επιθυμείτε.
Εναλλακτικά και από την επιλογή ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ (search) στο επάνω πλαίσιο όλων των σελίδων.

Q?

Για οποια απορια η διευκρίνηση που απευθύνομαι?

A.

Απ ευθειας με το τμήμα πωλήσεων και υποστήριξης του καταστήματος μας 

Καντε κλίκ εδώ!

Q?

Πώς μπορώ να ξέρω εάν το προϊόν που θέλω είναι διαθέσιμο?

A.

Τα προϊόντα που παρουσιάζονται στο 2917.gr ανταποκρίνονται στη διαθεσιμότητά τους( προιόντα που δεν εχουν αποθεμα δεν θα εμφανίζονται καθόλου).

Παρόλα αυτά, ενδέχεται το προϊόν που σας ενδιαφέρει να μην υπάρχει στο νούμερό η το χρώμα της επιλογής σας.

Μόνο τα νούμερα η τα χρώματα που είναι διαθέσιμα προτείνονται στον κατάλογο.

Εάν δε βρίσκετε το νούμερό σας, μπορείτε να μας επικοινωνήσετε μαζί μας για να μαθετε αν θα το παραλάβουμε μελλοντικά και πότε.

Q?

Μπορώ να συνδιάσω δωροεπιταγές και εκπτώσεις?

A.

Οι δωροεπιταγές και τα κουπόνια δεν μπορούν να επιστραφούν ως χρήματα, σε κάθε αγορά μπορεί να χρησιμοποιηθεί μία μόνο δωροεπιταγή ή ένα μόνο κουπόνι και για προϊόντα που δεν έχουν ήδη έκπτωση.

Τα προϊόντα που αγοράζονται με κουπόνια ή δωροεπιταγές μπορούν, ωστόσο, να αντικατασταθούν εάν δεν σας ικανοποιούν.

Q?

Υπάρχει ασφάλεια δεδομένων στον ιστοτοπο?

A.

Εχουμε επενδυσει σε αυτό τον τομεα τα μεγιστα παρόλα αυτά σας συμβουλεύουμε να λάβετε όλα τα προληπτικά μέτρα για να προστατεύσετε την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων και ειδικότερα, να αποτρέψετε την αλλοίωσή τους, αλλά και η πρόσβαση σε αυτά σε μη εξουσιοδοτημένα άτομα.
Όταν επιλέγετε να αποκαλύψετε τα προσωπικά σας δεδομένα στο site, δίνετε ρητά τη συγκατάθεσή σας για τη συλλογή και χρήση των προσωπικών σας δεδομένων, σύμφωνα με όσα αναφέρονται παρακάτω και ειναι συμφωνει με το νόμο.

Τα προσωπικά σας δεδομένα που συλλέγονται ανταποκρίνονται σε ένα ή περισσότερους από τους ακόλουθους σκοπούς:

  • στην ανάπτυξη στατιστικών για το εμπόριο
  • τη διεξαγωγή έρευνας αγοράς
  • στη δημιουργία και διαχείριση αρχείων
  • στην αποστολή προσφορών και διαφημιστικών μηνυμάτων (μπορειτε να διαγραφειτε απο την λίστα με αίτημα σας)
  • στη συμμόρφωση με τις νομικές και κανονιστικές υποχρεώσεις μας.
  • στην καταπολέμηση της απάτης υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην παρακάτω παράγραφο

Να εξασφαλιστεί η ασφάλεια της συναλλαγής σας, ζητώντας σας ορισμένα δικαιολογητικά μόλις γίνει η πληρωμή, εάν θεωρειθεί αναγκαίο.

Να μπλοκάρει την παραγγελία σας αν ο λογαριασμός σας έχει ήδη χρησιμοποιηθεί για διάπραξη απάτης.

Q?

Τα προϊόντα σας είναι αυθεντικά?

A.

Ναι, όλα τα προϊόντα στο 2917.gr είναι αυθεντικά.

Οι άμεσες και εδραιωμένες μας σχέσεις με τις κορυφαίες κατασκευαστριές εταιρείες και τους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους τους εγγυατε την αυθεντικότητα.

Q?

Οι τιμές ειναι λιανικής?

A.

Τα προϊόντα του 2917.gr πωλούνται αποκλειστικά σε τελικούς καταναλωτές.

Οι τιμές μας συμπεριλαμβάνουν τον ΦΠΑ.

Για κάθε παραγγελία, εκδίδετε αποόδειξη.

Q?

Έχω κάποια τεχνικά προβλήματα προβολής υπάρχει λύση?

A.

Ο ιστότοπός μας εμφανίζεται καλύτερα με τις τελευταίες εκδόσεις των κυριότερων προγραμμάτων περιήγησης.

Βεβαιώσου ότι έχεις εγκαταστήσει τις πιο ενημερωμένες εκδόσεις των προγραμμάτων περιήγησης που χρησιμοποιείς πιο συχνά.

Εάν αντιμετωπίζεις προβλήματα στην πλοήγησή σου, σου προτείνουμε να:

- διαγράψεις όλα τα Cookies και τα Προσωρινά Αρχεία (Temporary Files) από τον υπολογιστή σου

- ελέγξεις ότι η Javascript είναι ενεργοποιημένη.

Εάν το πρόβλημα παραμένει, παρακαλούμε επικοινώνησε μαζί μας με τα ακόλουθα στοιχεία:

- το λειτουργικό σου σύστημα (Windows Vista, Mac OS X, κλπ.)

- το πρόγραμμα περιήγησης ιστού και την έκδοσή του (Internet Explorer 9, Firefox, Safari,...)

- σε ποιό URL προσπαθούσες να αποκτήσεις πρόσβαση (παραδείγματος χάριν, www.2917.gr).